Allt har sin tid.

Sushi med Hannah. Relativt gott, började dock undra om jag blivit magsjuk. Men det var bara fantomsmärtor. Ikväll; Sofie 19 år. Hurra hurra, det kommer att sluta i pastasallad klockan 7,  sedan utgång i stan. Jag förutspår att det kommer bli trevligt. Jessica tänker platta sitt hår, det är synd, för lockigt är fint. // Hannah. Jag vill inte ha lockigt hår. Det, mina vänner, är en sliten kommentar. Jävligt sliten.

Du.
Hela tiden du.
Du är bäst när du är naken, när inget skyler det jag vill se.
Du är bäst när du är naken, när ingen vet vad jag får se.
Din hjärna och din färg, dina rynkor, till och med din märg.
Dina tankar och ditt sätt att va, är några saker hos dig som jag vill ha.
Du är bäst. När ingen vet någonting.

Jag älskar dig. Ord är knappa och klumpiga
men någon väg förmedlas åt dig min ömhets tidvatten
och längst några kanaler når mig den värme
med vilken du smeker hela mitt medvetande.


Bodil Lindfors

Jag kan vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.

Mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Hannahpanna

Du behöll min komentar, det var en glad överraskning.

2006-04-23 @ 12:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback