Vårdslösa beteenden.

Jag förstod endast detta. Och i samma ögonblick som jag visste det, upphörde jag att veta. Men vad visste jag? Jag var på gränsen till en annan människa, men jag var fortfarande jag. Och jag har ett hjärta av sten. Men inte på riktigt. Älskade, älskade du. Du förvandlar mina nerver till stoft och sot och skärvor, och förvandlar varje amorpil till krut. Du är en saga för god för att vara sann. Det är en saga i sig att vi funnit varandra. En kärlek är inget man förgör.

Säg till om jag stör,
sa han när han klev in genom dörren,
så går jag med en gång.
Du inte bara stör,
svarade jag,
du rubbar hela min existens.
Välkommen.


Och jag är envis kan man tycka, 
men jag ska fina all min lycka,
om så döden ska bli den som tar mej dit.

Innehållet i detta inlägg är stängerligen kontrollerat av mej,
Jessica och jag anser att det följer samtliga lagar och förordningar.
Så var inte orolig kära vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback