Ingenting.

Jobb! Jag har fått jobb. I Sverige. Så roligt. Jag tog emot mina första samtal idag, DHL, Exel Jessica, ska jag säga. Prova ringa någon dag. Skeppa iväg paket och hämta på lager. Det går riktigt bra. Jag hälsade på Mia och lilla Kevin idag. Han har blivit så stor.

Alla gör misstag ibland.

Igår. Jobb, brassa hem till Hannahs rika vänner och bada i pool, äta middag med sjöutsikt, kyckling, potatosallad, advokado och groddar. En meter chiabatta. Trevligt sällskap och jag kände mig som en liten fyraåring i Rasmus rum. Med en stor älg bredvid mig i sängen. Den var trevlig.

Det finns ingenting vi inte kan.
För vi har varandra.
Det finns dom som säger,
att då är det sant.
Jag behöver dig just nu.
För mig finns bara du.

Får jag sparka på dig?
Sparka dig lika trasig,
som du gjorde mig.

Jag längtar.


Kommentarer
Postat av: H

hihi, jo men älgen e som sagt mysig!

När hinner vi ses då? Lust att super shoppa med mig på söndag, då e jag ledig, eller e du hemma lördag kväll oxå?

Hatar att vi jobbar i skift!

2006-08-10 @ 13:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback