Jag skulle bra, gärna vilja veta.

En liten stund på jorden.
Jag ska åka bort.

Jag hälsade på en gammal vän från någonstans en bit neråt i landet. Vi hamnade i Eskilstuna och festade hos ännu en Jessica, väldigt förvirrande. Gott vin, trevliga människor, med rolig dialekt. Där fick jag veta att jag inte hörde hemma eftersom jag inte har suttit i varken finkan, eller fyllecell. Eller aldrig förstört en pundarbil. Men det gjorde ingenting, så länge jag höll tyst om det. Jag fick tips om hur man klarar sig i fängelse. Man ska ha dubbeldusch, så att man kan vira den runt handleden. För att inte riskera att tappa den. Men jag avskyr technomusik, och det var det enda som spelades.

Det var ett jävla tjat.
Men det är visst svårt att hålla kjäften,
när man är full med skit,
eller full av sprit.

Jag vill ha tillbaka mitt halsband.
Det var mitt. Mig.

Vi har en supermario på mitt jobb.
Har du inloggad? Det låter lite konstigt till mig.
Steven, körde även sönder vattenledningen i taket så att det bildades en sjö på lagret.
Sedan fick vi glass, för fredrik slutade.

Jag lever i en saga, som är verklighet.
Så kom inte hit.





Kommentarer
Postat av: amanda.

fan etuna, vad gjorde du där egentligen?.)
o helgen före å-festen också så det missa ni. var ni ut på ngn krog? du vet det är ju bara 4,5 mil från skitflen,D

2006-08-23 @ 14:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback