Fladdermus.

Stressig fredag. Jag minns inte ens. Jag minns mat, och sova. Min mat och sovklocka ringde. Sen kom du, och störde mig. Ego. Jobba på lördagen, många surisar. Goda mandariner köpte jag. Fest i Trångsund, med Bella. Hos Amandas vänner. Det var trevligt. Sen Mosebacka och titta på knäppisband som spelade Brasilienmusik. Rolig dans. Med Edgar och Co. Sedan Debaser som inte vill ha oss, och vi hittade konståkarna mitt på medborgarplatsen. Medusa efter en lång prommis. Där grisen geggar på någon rödhårig göteborgare. Då blev jag ledsen. Sen var jag ledsen hela kvällen. Sen var jag tvungen att spela glad. Sen sa grisen förlåt. Men förstår ändå ingenting. Man gör inte så om man tycker om någon. Så snälla sluta ljug, för jag litar fortfarande på. Dig. Den. Du är fortfarande en gris. Jag kanske är glad nu, men när helgen kommer hamnar jag i komposten. Mer eller mindre, om man tycker att det är okej, att hålla andra idioter i handen och sitta och sliska varandra i öronen för att det så roligt att prata med varandra. Så roligt att man inte har tid att krama om den som man har sagt att man tycker om, och vill sova med. Att man måste ut, fort och prata vidare. Jag är ett X. Ingenting. Jag vill vara Jessica. Nej, man är bara kompisar, trots att man vill följa efter som en svans och stå bredvid och stanna kvar hur länge som helst och inte bry sig ett skit om att jag vill hem och sova. Man är bara kompisar och man måste ta varandras nummer. Jävla efterblivna gris. Kulting. Det är säkert så varenda jäkla gång ni går ut, och man ska gegga på äckliga dregg. Jag geggar inte. Eller klänger. Jag vill det på den jag tycker om istället.

Så hejdå. För du tycker inte om mig. Problem att festa tillsammans för att jag ska råka titta på dig när du dreglar över andra och vill sätta på annat folk. Oj, vad iaktagen man känner sig. Det är för att man ska inte vilja hånga med andra om man tycker om någon. Så, förstå att du inte tycker om mig.

Nu har jag tagit ut mina agressioner. Jag får tänka som jag vill här. Alla som också tycker att grisar är dumma kan säga det till alla utom mig. För jag vet att en gris kan vara snäll, oftast.

Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback