Inte bra.

Idag är jag arg. Av allt. Stick och brinn. Men jag ska vara glad i alla fall. Och förlåt till Bump. Om det är så. Som du säger. Iband är världen så liten. Och ibland så stor. Men jag ska bli glad. Det handlar inte ens om mig. Inte om dig heller. Ingenting hör hit. Sällan är det så. Men kom in i min fantasi. Så ska jag flyga bort med dig. Det är inte bra att alla kan se. Vad som händer. Och du har ett hjärta av sten. En dröm kan man lätt krossa. Med en sten. Därför ska man undvika folk med stenhjärtan. För att det är inte bra att bli för hård. Kanske inte för mjuk heller.

Ingenting funkar. Alla blir bara arga. För alla får inte vara med. Bara ibland. Och jag tänker inte vara glad mot alla bara så där. Översittare. Men det gör inget. Jag tänker bara inte skratta, när jag äter vid erat bord. Inte så ni ser i alla fall. Varför. 

 Det är en argdag. För att jag har ju massor att göra. Som jag vill göra. Men jag kan inte för jag ska sitta här på min feta rumpa och svara i en jävla skittelefon som aldrig ringer.

Egentligen borde i alla fall jag, ta bort. När man hyser agg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback