Sick sad little world.

Kom in i min värld istället.

Jag är fri, och tar allting förgivet.
Jag tar lycka i sinom tid förgiven.
Jag kan skratta åt livet.
Jag lever för stunden, precis som du.
Jag.

I ett virrvarr av chanser och val.
Ont om rutiner. Gott om dåliga vanor, gott om kittchiga planer.
Jag blir oinspirerad och ledsen, av kraven och stressen.
Jag lever för kicken, preics som du. 
Med frihet i blicken, precis som du.
Du.


Gayfilm. Taccos. Mysas. Stadens torg. Inga julklappar, förutom till mig själv. Sushi, thai och en halv grillad kyckling. Chips och äppelvil. Dans och skratt. Roligt. Dålig musik och ont i halsen. I mina stela lakan. Julkalas, pussel, skinka och risgrynsgröt. Film och mat. Jag tackar aldrig nej till mat. Tack.

18.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback