50 % fett.

Det är tydligen min namnsdag idag, fick jag höra av Camilla, hon håller koll på sånt. Det är bra, undra om de firar namnsdag här nere. Förmodligen. Jag måste ge posten ett litet, mycket litet beröm och mycket mer kritik. Brevet till Mattias som var försvunnet ett tag, kom som tur var tillbaka till mig så att jag kunde sätta dit ett frimärke till. Det innehöll dyrbara saker. Tack, hoppas det kommer fram denna gång. Hannahs brev däremot, har blivit plundrat. Liksom min kamera, men denna gång kom brevet och kuvertet fram men inte resten av innehållet. Snattare är vad de är på posten. Jaha, jag har läst klart massajboken, knäppa människor det finns. Hej, jag stannar i Kenya hos en psykiskt störd människa i en psykiskt störd kultur, som inte ens visar att han tycker om mig, men som är min stora kärlek. Jag måste få 8 barn, bli omskuren få hepatit och malaria, dessutom gifter jag mig så att jag blir fast här, om jag inte vill lämna mitt barn. Vad kul, jag är så lycklig, alla utnyttjar mig och mina pengar, knarkar och dricker upp dem medan jag går runt som ett benrangel med diarré och kräkningar.

Ja, Sommerfest. Varje onsdag från och med nu. Igår var den första, väldigt trevligt. Indianer som spelade, och een levande stol med tillhörande bord man fick prova att sitta på. Jag fick följa med Sandra och hennes två nyfunna vänner från bilverkstaden, som lagat hennes bil. Bilmekaniker Tony, och flintskallig. Jag minns inte hans namn. Hur som helst var de mycket trevliga och framförallt generösa. De bjöd på allting, min dyra glass och hela tiden stod det en ny drink framför mig. Servis. Jag drack lite av varje. Vi dansade en del, folk dansar lite annorlunda här. För första gången har jag också träffat en som tycker om att åka skidor, alla andra här verkar hata det. Varför bor dom då i alperna där mestadels av året består av snö? Han bjöd med mig i helgen, med gratis utrustning och liftkort. Dessutom öl efteråt, det är tydligen ett måste. Det låter lite väl, men jag vill väldigt gärna åka skidor. 

Jag har brännt mig på rumpan, så jag nästan inte kan sitta. Kom och hälsa på mig snart. Det är inte så långt kvar. Medan jag väntar ska jag gå på bio med Peter och se Abdurch die Hecke. Jag vet inte vad den heter på svenska, men den finns säker att se även i Sverige, så känn ingen ångest.

Gute Nacht.

Kommentarer
Postat av: S

ja vill med åka skidor i alper!!!!

2006-07-07 @ 08:12:29
Postat av: H

Va kom inte mitt brev fram? Har de kommit bort, de låg ju en present i de ju?!

Grattis på namnsdagen!

Puss på dej!

2006-07-07 @ 14:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback