Inget.

Jag är såå brun, jag har aldrig varit så här solbränd förut. Jag har faktiskt rätt att glädjas åt det för att min hud har en tendens att bara bli röd. Snart blir jag väl ett litet russin. Det är olidligt varmt, och Peter vill inte åka och bada. Hemskt. Inte har dom glass heller. Jag måste ha glass. Fast jag redan har ätit en, en fotbollsglass. 0.80 Euro, vanilj och choklad, med en visselpipa på köpet. Ett riktigt kap. Dessvärre råkade jag tappa den på min tröja, mitt vita skärp och mina jeans, så allt är förstört. Det gick inte bort trots att jag använda Vnisch antioxidation... eller vad det heter. Det som löser smuts hur lätt som helst på reklamen, men en enkel glassfläck klarar den inte. Mitt vita linne slängde jag in i tvättmaskinen, och passade på att tvätta min Bh, ja, den gick så klart sönder. I två delar hittade jag den i maskinen. Men tack. Den enda jag har nästan, den enda användbara. Min kamera är spårlöst försvunnen, borta, snodd. Förbannade helvetes post. Det är inte meningen att jag ska ha nån jävla kamera.

Slut.

Kommentarer
Postat av: H

hAr mitt brev kommit fram?

2006-07-05 @ 22:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback