Dienstag.

Jag glömde nämna vissa detaljet, ganska viktiga detaljer. Folk joddlar här. Jag skojar inte. Jag trodde det var en gammal, gammal tradition, typ från stenåldern.  Aldrig i livet trodde jag man gjorde det fortfarande. Men det var ganska fint. Kanske man skulle prova att lära sig.

Här dricker man vitt vin blandat med ramlösa.
För att det lättare ska gå ner sa de.
De gillar inte Sverige för att vi dricker så starka saker.

Till och med Brad Pitt pratar tyska här. Det är väl en förolämpning? Idag fick jag paket i alla fall. Ett paket av mamma med fem böcker i, en tidning, en korsordstidning och ett block, en penna och ett kort. Det var roligt. Så fick jag två brev, ett av Hannah pch ett av mormor, i Hannahs brev låg det fyra chokladbitar. Tackar. Tack för allt. Det var mycket trevligt. Nu slipper jag läsa i min kokbok. Jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Dessutom spökar det i mitt rum.

Kommentarer
Postat av: En som saknar!

fUNKADE CHOKLADEN, ELLER VA DEN HELT SMÄLT?

Visst va berevt långt 6 sidor =), Väntar ivrugt på att få svara igen!

Haha jag skulle älska om du kom hem Jodlande!

På vilket vis spökar det?

2006-06-20 @ 23:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback