Inte än, men snart.

Jag längtar så mycket. Så att det gör ont.♥

Jag vill prata.
Men det är för dyrt.
Alldeles för dyrt.
Mer än tio kronor i minuten.

Idag har jag följt med Sandra och hennes kompis och tittat på hästhoppning.
Inte min speciellite kanske, men trevligt i alla fall.
TIlls det började spöregna.

Det finns inte å på tyska tagentbord.
Men smart som jag är har jag med lite hjälp av min far listat ut hur man ska göra.
Alt 134. Så tänk på det, varje gång jag gör ett å trycker jag på fyra extra kanppar.

Kommentarer
Postat av: H

Faktist jätte duktigt av dig att få fram ett Å, det hade jag aldrig lyckats med.

Vem är Sandra, jo men Jessica du o jag kan ju allt om hästar :/

2006-06-18 @ 10:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback