Rubriken får inte bestå av enbart blanktecken.

Tro det eller ej. Men idag har varit en jättebra dag. Vi gjorde något. Inte vad som helst heller. Vi cyklade till Seehof, det var den vackraste cykelväg jag någonsin sett. Över ängar, brediv hagar med kossor, alléer och en bit genom ett lyxigt villaområde. Husen här är helt stört stora och trädgårdarna fulla av blommor. Nog. Det var fint. Vi hämtade mina badkläder och gick ner till strandbadet. Där fanns pool också, skönt för det är bara 16 grader i vattnet i sjön. Och självklart, för att jag inte orkade tänka ut en bra mening och formulera den så att folk förstår, brände jag mig på ryggen. Jag kommer sova gott i natt i alla fall. Det var långt att cykla. Ikväll ska vi inte åka till hotellet och äta, ville inte Peter. Så jag ska laga makaroner och pastasås. (Färdig) Ingen utmaning direkt såvida inte såsen kräver talang. Jag har aldrig lagat färdig pastasås, eftersom jag är uppväxt med bara hemmalagade saker. Men det är väl bara att värma. Nu ska jag ner och se Mussepigg, Långben och Kalle Anka prata tyska.


Rufsagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback