Tisdag.

Igår såg jag Swen naken. Hemskt. Han trodde tydligen inte att jag var hemma, men det tvivlar jag på eftersom min väska och mina saker låg utspridda väl synligt på övervåningen. Jag var i källaren och tvättade när han plötsligt kommer ner helt spritt språngande naken och säger hej. Sen säger han entschuldigung, och har en liten bok redo att skymma sig bakom. Fett pinsamt, mest för honom tycker jag, men det verkade inte han tycka. Jag har även varit och handlat med Sandra och hälsat på hennes häst, Roger Rabbit. Konstigt namn på en häst. Han fick en morot av mig. Äntligen får jag skriva upp timmarna jag arbeter, och få pengar för det. Det är slitsamt att jobba gratis.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Naken Swen minsan, naken janne verkar ha fått konkurrans :P

Du kommer komma hem som ett häst fan, vad händer? Snart ska jag svaar på ditt brev, jag blve jätteglad för det, fast ledssen, för du e ju inte hemma jag vill bara kunna knalla in och upp för trappan och sen in i ditt rum, rota i din väska lite :p och hitta läkerol!

2006-06-27 @ 13:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback