Blanktecken.

Här har ni kött och blod min energi och all min kraft. Jag har för mycket att göra nu, det är inte roligt. Kan du känna likadant. Att allt man gör är bara plats och faktiskt föga intressant. Jag ska förklara allt någon gång. Men vägen dit kan vara lång. Full av berg och sten och grus. Men ingen väg kan vara lika svår som lång. Och inget mörker utan ljus. Och jag lovar att om en stund, så kan vi skratta åt det här. För allt man vill är att skratta en sekund. Men så enkelt, så enkelt att bara ett barn klarar av det. Så jävla enkelt. Jag är en av alla dom som kan gå vilse när som helst när jag behagar. Och jag går gärna vilse just i natt.

Jag är en av alla dom som tagit lycka i sinom tid förgivet. Sen jag var barn.
Och jag är en av alla dom som varit barn men sen glömt bort den färdigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback