Blä.

Jag har ju beställt en jävla biljettjävel nu!
Jag måste vänta i 10 timmar på londons flygplats.
Mamma gav trösten att det är roligt att titta på människor.
Ja, kanske, men fortfarande smått långtråkigt i högst en timme.
En klen tröst.

Lägg din hand på mitt hjärta, kom känn hur det brinner.
Trodde du att kärlek är någonting som försvinner?
Och jag stängde aldrig någonsin några dörrar.
Men när minnena växer kan jag fortfarande höra ditt liv.
Jag har lärt mig att längta.

Det sitter en sten i mitt hjärta.
Den sitter så hårt.
Jag har försökt att få den att falla men det är svårt.
Vet du vem det var?
Vet du vem det var som la den stenen där?
Det var du! ...och det var jag.
Det var vi båda två.

Jag har ropat allt jag orkat. Efter dej.
Hör du mej
Blä på allting.

Kommentarer
Postat av: Barbasjuk

Kommer sakna dig:(

2006-05-20 @ 18:11:11
Postat av: HANNAH

Kommer sakna dej mer äm mest! WHat ska jag ta mej till!?!

2006-05-28 @ 15:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback