Din gamla Lurifax.

Åh, vad det är underbart, att få naken dansa polka.
Hoppsan sa, säg hopp i svängarna.
Polkan går på gröna ängarna.
Åh, vad skönt att vara utan kläderna.
Långt från hala dansgolvsbrädorna.
Polka naturell.
Att vara naken gör mitt sinne rent!

Jag är en välupplyst man.
Kom till mig för frälsning.
Ty sanningen gör gott.
Och inte ständigt kacklar lika dant.

Kan du dämpa dig några jävla hekton, innan någon blir skadad?
Tack.

Vem ska jag prata sönder alla nätter med?
Det var så länge sen, det var evigheter sen.
Så vad gör du om jag smiter?
Jag är mördad, och du är bara glad.
Det betyder ingenting. Ingenting.

Läste i morgonbladet.
Att det senaste lösmordet.
Bjöd på en mängd kvikanta detaljer.
Mördaren hade använt vissa atiraljer.
Dessa nämndes i bladet.
Tack.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback