Himlens stjärnor faller allt för glest.

Mösspåtagning för helvete.
Jävligt roligt. Några lätt skadade tappra lådbilsförare och nära på en gräsbrand av engångsgrillen.
Men annars gick allt bra och vi försökte sjunga den förbannat fula studentsången som ingen kan.
Jag önskar jag kunde skrika som alla andra att sam är bäst.
Men jag hatar sam.
Jag brulleångrar att jag gick det.
Men jag kan skrika att Sp3b är bäst.
För jag älskar min klass i alla fall, det ångrar jag inte.
Men jag skulle lätt ha gått naturbruk istället.
Så jag kan bli en jävla bonde. Vem vill inte vara en bonde.
En illauktande och smutsig bonde.
Jag har nog aldrig varit full så länge i sträck någon gång.
Det var en trevlig morgon, dag, kväll och natt.

Sommaren kommer att mista lite av sin fägring.
Solen kommer att mista lite av sin glans.
När allt vi hade hoppats på föll ihop och gick i kras.
Var det nästan som om glädjen inte fanns.
och nu säger du att inget har någon mening.

Nu har jag nått en punkt i livet.
Där man blir tvingad att förstå.

Jag är en fånge i det fria.
Jag hyser agg.
Jag är bitter mot mina medmänniksor.
Fast inte på riktigt.

Men det ska jag inte vara.
Det finns ingen tid.
Snart är betygen satta.
PANIK.
Men vem bryr sig, det får gå som det går.
Jag har i alla fall gjort mitt Internationella relationer prov.
Vem har varit så jävla dum i huvudet och kommit på att man ska ha ett ämne om det.
TOTALT jävla meningslöst.
Jag fuskade. Man får det.
Jag tycker om att fuska.






Kommentarer
Postat av: internationella relationer älskaren!

nejmen, fy på dej, men i kampen om bra betyg är alla medel tillåtna?!

2006-05-16 @ 20:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback