Tidvis uppehåll.

Ursäkta mitt avbrott.
Det har hänt en del mödosamma missförstånd.
Jag kommer att bli ruinerad på dessa.
Jag oroar mig dessutom mycket för mitt "nya hem" om man kan uttrycka sig så.
Till att börja med, hur ska jag hitta dem på Salzburg flygplats?
Min mor och min gode granne kom med ett hett tips att jag ska skylta med mitt namn.
Pinsamt.

Tåget beräknar störta ner för stupet ungefär klockan tre.
Tåget kommer inte ha möjlighet att stanna på någon perong.
Kaffe och bulle, 15 kr, i Cafévagnen.
Välkomna ombord.

Jag måste vara snäll innan jag åker.
Så att ingen kommer fira och skåla att jag äntligen är borta.
Som en vinklippt fisk utan gälar.

Jag kan inte fatta att jag tar studenten på fredag.
Det är knäppt. Champange, blommor och sol.

Kommentarer
Postat av: nyckelpigan

det var ta mig tusan på tiden att du skrev lite. Har länge väntat på denna stund då jag kan läsa din blogg. ;)

2006-05-31 @ 15:54:57
Postat av: Dn välupplyste kvinnan!

nej för dig kommer den kommande tiden vara ett äventyr, för mig kommer det vara en sommar utan solksen, nu fick jag till det riktigt bra va!

Gilar fiskliknelsen! :P

2006-05-31 @ 22:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback