Varsågod.

Vi ska bada i det ljus som bara vi kan se.
Två lyckliga dårar som tror sig veta hur allt är.
Vi ska bada i det ljus som lyser för oss två.
Vi ska skratta åt de ting som ingen annan skrattar åt.
Jag är din vind. Jag blåser oss dit vi vill.

Hygenorna skrattade, gamarna log.
Jag kände mig bedragen.
Men det var jag som bedrog.
Jag kan inte be dig att glömma.
Jag kan inte be dig förlåta.
Jag kan inte be dig att ta mig tillbaka.
Allt jag kan är att gråta.
Jag såg gamarna flyga runt i mitt hus idag.
Nog är jag rutten, jag vet.
Hygenorna sågs smyga kring mitt hus idag.
Det stinker, det jag gjort dej.
Det känner även jag.

Säg, får jag någonsin träffa dig?
För jag vet att du älskar mig,
annars stämmer du inte in på min filosofi.
Du som är mild och god och generös.
Du som tycker precis som jag.
Du som inte försöker vara så överambitiös.

Igår.
Tvätta bilen i bikini.
Sola med mina goda vänner = Soleksem.
Jag lagade potatisgratäng, lövbiff och grönpepparsås till alla.
Promenad på 7.5 km.
Jag upprepar också; 7.5 jävla km.
Jag har bränt bra många kalorier.
Vi är så jävla bra, Hannah.
Och stackars Sofia som blev indirekt misshandlad på sin match.

Idag.
Är mitt mål att bunkra upp med nödvändigheter inför mitt nya liv.
I ett främmande land.
Hitta en fin, extraordinär studentklänning.
Plugga allt som jag har kvar. (En omöjlighet.)

Din förbannade dåre.
Gör en hungrig mätt.


Kommentarer
Postat av: Hannahpanna

ja fy farao vad bra vi är! 7.5 kilometer! Jäkla starkt jobbat!

2006-05-08 @ 22:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback