Derka derka.

Det vart inte sorgligt, det vart inga tårar. Som från himlen sänt. Min Krankheit försvann lika fort som den kommit, nu är det bara resterna kvar. En dags vilande hemma, blev botemedlet. Pannkakorna blev extraordinära. Glassen likaså. Herro Hans. Vi såg en film. Som är rolig. Hipp hipp med. Det gillar jag skarpt. Det är najs, det är det som ger en power. Med min joystick. Vad mysigt det var att gosa. Det har jag inte gjort på länge. Gosa är bra för hälsan. Naturen håller på att dö, eller gå i ide. Det är därför allt är så brunt. Förmultnat. Det enda som inte förmultnar är allt det fula, som inte tillhör naturen. Asfalt, järn, plast, glas. Allt som förstör. Men man måste kanske acceptera våran betongvärld. När jag blir stor ska jag flytta ut i en liten hydda ute i skogen, kanske amazonas, en hydda som jag byggt själv. Av bajs. Sedan kan jag lära mig äta flugor och andra delikatesser. Så att jag blir ett äkta Emo.


Jag älskar mitt meningslösa liv! Hur är ditt liv?

Kommentarer
Postat av: fröken neggig

det gäller även att mysa med rätt person. punkt.

2006-11-21 @ 20:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback