Inte ett piss.

Det är kris. Fast ändå inte. Jag kan inte säga nej till Ica. Så nu ska jag jobba imorgon och på fredag. Mellan 16.00 och 22.00. Fast jag slutar fem båda dagarna. Men ibland får man ställa upp. Lirka sig en timme tidigare från jobbet. Det är inte lätt. Usch nej. Vill jag jobba extra på Ica? Nej, eftersom jag jobbar mer än tillräckligt. Men jag vill ha pengarna. För fasiken. Idag ska jag på Spa. Min födelsedagspresent av Sofie. Det tackar man och bockar för. Då kan jag samla krafter till mina kassadagar. Hoppas det blir något gott till middag. Jag blir tokig på M, inte den jag vanligtvis syftar på. Utan min boss. En svår boss. Blä, eller så är jag paranoid efter klagomålen. Jag gillar det i alla fall inte. Hotare.

Kommentarer
Postat av: En liten dikt till dig

Träning
Man blir glad av att träna.
Igår tränade jag utan dig.
Om man tränar blir man stark.
Träning

2006-11-07 @ 18:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback