Sedan urminnes tider.

Gammeldags: Det är dags för mig att säga som det är. Jag var och klättrade igår, i solna. Det var mycket roligt, bland det roligaste jag gjort på länge. Jag vill klättra mera. Men det var dyrt att hyra skor. Martin som lärde oss kunde klättra som en apa, och jäklar vad stark han var. Det var imponerande. Mc Donalds. Jag äter för dyrt och för skräpigt. Alla mina pengar går åt till saker att stoppa i munnen. Det gillar jag inte. Sedan fick jag vänta på karln. Karlsloken. Men det är det oftast värt. Min hud är onaturligt torr. Min solbränna försvinner fortare än jag kunde ana. Förbannat. Men att sola på solarium har man ju inte tid med. Imorse skulle jag inte bangat på att sova lite till. Inget gos blev det alls nästan.

Färskt: Det kan sammafattas med en fågelmamma. I fredags jobbade jag hela kvällen, åt glass, blev trött och somnade. In till stadens torg och hittade en "klänning" och pumps, av vintern blev det inget av. Det var för kallt och blött. Tyvärr. En tugga. Det är så fruktansvärt kallt, här på jobbet. "Jobbet", mycket till jobb när jag har tid att sitta och skriva skit. Ordbajs. Det finns inget som är ordbajs, allt man tycker är viktigt. Snart är det lördag igen. Vi åt middag hemma hos sofie, och drack vin hemma hos mig. Sedan missade vi nästan bussen, tack vare mig. Som vanligt. Typiskt. Så skojigt det är. Fri sprit och taxi hem. Krankdag åp söndagen. Basta. Där med basta.

Stopp på belägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback