Skötselråd.

4 dagar sedan? Det är ju inte klokt. Knölval. Blåval. Binnikeval. Mitt näringsintag. Är bra. Mitt näringsutag. Är bra. Vad som är mindre bra är nyckeln. Den förbannat fula nyckeln. Men vet du. Att faktiskt. Ska jag på pannkaksmiddag på fredag. Med film och glass till efterätt. Idag är det lite finare väder, solen som ingen kan känna, som jobbar och blir en blekfis. Jag känner ingen sorg, du fula och du feta. Jag känner ingen sorg. I min benmärg. Igår var jag på Ikea. Men jag blev less, snarast. Falsk marknadsföring som jag måste försmäkta. Förkylning, brist på kusin vítamin. Jag saknar min lilla gullkusin. Men det förtränger icke dessto mer det faktum att jag är förkyld. Det rinner ur min näsa, och varje gång jag svarar i telefonen får jag en hostattack. Ingen hjärtattack. Tack och lov. Du gamla indian. Jag är så less på dess eviga kackel. Gå och värp ett ägg med dig. Jag är sugen på en äggmacka. Kanske skulle man fara zu Hause och koka mig ett ägg. Jag såg att i Ica-kuriren hade man en knäckemacka tävling, jag vet inte vilken plats den kom på, men förvånansvärt högt. Valfritt knäckebröd med smör, bananskivor och slingrad kaviar uppanpå. Ursäkta mig. Men Blä. Det ska vara ägg. Ägghjärna. Den vinnande knäckemackan var toppad med stekt fläsk i tärningar, gräslök, rödbetor och någon annan utfyllnad jag glömt bort. Själv åt jag två vanlig Rågi med ost på. Vardera gurka och tomat. Hundra procent fyllkorn, det är bra för magen. Tarmarna behöver mortion, det ska vi inte sticka under stol med. Tänk om jag är för förkyld för att äta pannkakor. Det vore väl för sorgligt.

Kommentarer
Postat av: Den tillfallige kinesen

hej, kommer du ihog mej/ saknar er alla dar hemma.

bor i familj i beijing just nu, scary shit, vi okte fel po vagen hem, lost in the big city?

how is life in sweden Misses you!

2006-11-17 @ 12:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback