The Bunker.

Jag befinner mig numera på en sluten anstalt. Omringad av elstängsel och vapen. Om det skulle bli krig skulle jag säga, kom vi drar till mitt jobb, så skulle vi vara säkra för diverse attacker ett bra tag framöver. Det går nämligen inte som obehörig att komma in i denna byggnad under några omständigheter. Jag tror att det är för säkerheten att inget utav det som ligger på lager här ska försvinna. 9 portar måste jag passera för att ta mig till våran lilla kur. Det enda människovänliga stället förutom lunchrummet som finns här. Annars riskerar man bli överkörd av alla truckar som brassar fram. Det finns varken övergånställen eller trottoarer. Sak samma. Det är väl lärorikt detta med. Flytten var en pers, en bagatell. Ingenting vettigt blev gjort i helgen. En myskväll. En argkväll. En handlingskväll. Jag vill vara lite ledig nu.

Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback