Trask.

Nu är jag en Sverige igen. Helgen gick fasligt fort. Fredagen somnade jag framför Två tornen, vaknade och for iväg mitt i natten. Mysigt. Somna och vakna ihopstrasslad är det bästa jag vet. Långmorgon. Långfil är inte speciellt gott. Vi åt bröd från Stinas bageri till lost. Lost in the Pancake. Kista med Dirty daddy. En till gangstaklänning hittade jag men inga vampyrtäder. En tandorichicken och sen fest i Solna med monster. Snittar och ost och chips, grönsaksstavar och bål, det gillar vi. En olycka inträffade straxt efter midnatt vid Norrmalmstorg. En medelålders kvinna, det var svårt att avgöra ålder, blev påkörd av en buss alldeles intill oss där vi tog ut pengar. Mycket obehagligt, men jag tror hon klarade sig bra. Vi gick före det stora sällskapet och gick ställde oss längst bak i den millånga kön. Sedan blir vi inbjudna av en vakt och får gå förbi alla. Förmodligen för att vi var så vackra.) Fest till tre. Sedan träffade vi Cremé Bryleé och festade vidare på Labbet. Inte löplabbet. Gorillor och Lucia med sin tärna var där, såriga. Mycket trevligt till klockan fem när min mage nästan överröstade musiken för att den ville ha mat. Och det fick den, Donken till och med. Men nej, det passade visst inte. Hem till sängen som alltid är hundra gånger så skön än vanligt och jag slog mitt rekord i längdsovning. 13.35. Jag är hungrig nu med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback