Hulk.

Det regnar idag med. Det är mycket mysigt. Så länge jag få sitta här och titta på det genom fönstret, från mitt kontor i min brontostora fleecetröja. Men sen måste jag cykla hem. Typiskt. Fast jag har ätit en chokladmuffins idag. Den var torr. Igår var det kanelbullens dag. Det bjöds på nybakade bullar här, hemmagjorda. Fast mycket kanel i. Jag mår dåligt av banan ibland. Speciellt bananer som är för mogna. Nu mår jag illa, tack vara en banan. Shyrre byrre. Jocke kan äta en hel klase. Det kan nog apor också. Men en banan räcker. För mig.

När det gäller en sak. Kan jag aldrig få nog? Gris. Sugga. Svin. Är vad du är. Med lögner som står mig upp i halsen. Så att jag får kväljningar. Du äcklar mig! Jag tänkte nästan säga att du ska ta ditt pick och pack och sticka och brinna i helvetet där du hör hemma, där ingen blir sårad av det du säger och gör. SNUSKOBERT! Men det blir så jävla tjatigt. Jag vill inte att det jag säger ska vara tomma ord. Som det lätt kan bli för en patetisk, neggokarlslok.

Jag vill gå vilse just med dig inatt. Så att vi kan skratta åt besvären. Och ladda gevären, så att vi kan skjuta söder ditt huvud och skratta när vi tror att din hjärna ska rinna ut. Men det gör den inte. För du har ingen!

HAHA! Idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback