Kalashelg.

Jag är numera 19 år gammal. Jag vet inte vad jag ska tänka om det. Gammalt men ändå så litet. Meningslös ålder egentligen. Sak samma. Tack alla snälla människor, vänner och bekanta. Nära och kära för uppvaktning och presenter. Jag fick massor av fina saker. Jag är jätteglad.

Jag tänker verkligen inte ta mera dumma kommentarer, och skratta åt mig själv. Folk som tror att de känner mig. Jag är inte det minsta otacksam. Dessutom tänker jag verkligen inte höra hur dumma och knäpp mina kompisar är. Man talar inte illa om sina vänners, vänner. Blä.

Jag ska inte vara så neggig. Vi gillar inte folk som är neggisar. Svampar är gott. Det är en evighet tills man får äta varje dag. För att jag blir så fruktansvärt hungrig. Jag tror ingen blir så hungrig som jag. Som inte svälter. Jag blir hungrig jämt. Idag har jag god mat. Sen ska jag träna, och vara duktig. Så att jag får en kram. Och slipper sova själv.

Glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback