Kanske.

Man glömmer så lätt. Men det är inte det, det handlar om. Helgen är förbi, allt är förbi. Men ingenting är förgäves. Fredag kan sumeras på detta sätt. Vi åkte upptåg, uppåt till himlen. Ner till Uppsala, 40:- Buss till Gatstenen, 20:-. Vin, redbull och jägermeister hemma hos Klas (Fd. Pungsparken) och Anton. (0:-) Hetsiga diskussioner om fåniga ting. Äntligen någonn som håller med om att man ska säga "din nöt". Om någon som är en nöt. Men alla vet ju att man säger ditt nöt, förutom Anton. Buss tillbaka till stadens torg och vi skulle smuggla in mig på Norrlands Nation. Ändrade planer och vi tog en stänkare och dansade loss på Se7en, tror jag det hette. Sofie gick lös på strippstångarna och Klas började gråta. Jag blev hämtad av en som inte är en gris längre och Anton fick spel och började skrika som en psykfall. Han vandaliserade sitt rum men hoppade som tur var aldrig ner för balkongen. Stackars Sofie blev lämnad i smeten. Lördagen var en degdag. Vi bakade en deg, som blev hemskt goda scones. Söndagen hälsade vi på hos Dan och Aurora i deras fina lägenhet, högst upp, utan hiss. Angående filmern jag har sett. Äntligen; På andra sidan häcken, söta djur, men BARA problem. Jag skojar inte, alla filmer som Disney och alla andra filmbolag gör är bara problemfilmer! Kan ingen någonsin göra en film som bara är glad och lycklig men fina miljöer och söta små djur? Walk the line, mycket bra film, hemsk ,men bra. Kanske lite långtråkig. Men jag förstår inte hur man kan få en film att verkligen se ut som den är gjord förr i tiden. Idag har jag och Carl Henrik än en gång åkt på de hemska skitjobbet. Vi ska byta alla skrotpallar till godkända Europapallar. Men ja! Vad kul, hälften av alla pallar är cppall, och paketen som ligger på väger 50 kilo styck, ni anar inte hur tungt det är att bära och flytta runt på. För fan!

Kanske inte.


Kommentarer
Postat av: fröken neggig

måste du skriva pungsparken? tänk om han någonsin ser det? då får du ansvara om han dränker sig i uppsalafloden. jag tänker garva. lite.

2006-10-11 @ 20:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback