Älska mig.

Jag är bra. Jag klarade mig. Sagohandling och sen middag på Pizza Hut, där man kan få valfri förrätt, pizza och efterrätt för bara 129 kronor. Jag gör lite smygreklam, det är det nog ingen som har något emot. Ett kap skulle jag vilja påstå. Sen träffade vi mannen som kallar folk subbor för ingenting. Men han var trevlig i nyktert tillstånd. Man kan lätt ändra uppfattning, om alla. Och jag, i jämförelse med en, har grova problem. Tala ur skägget. Okej. Idag ska jag på möte. Med viktiga papper. Goda päron idag. Igår; kakor, snören och chips. Jag kommer bli ett fläskberg snart, så lite som jag tränar. Jag fyller år snart! Det ska blir roligt. Men var aktsamt.

Jag vill så himla mycket.
Att det gör mig yr.
Som att gråta av sorg i lyckorus.
Jag klarar det,
men jag trivs inte i dina armar
utan riktigt kärleksbrus.

Din dumma fan.
En parasit på samhället.
Är vad du är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback