Humanitär avföring.

Hur länge har du vandrat på drömstigen utan att berätta det för mig? Jag unnar mig en Delikatoboll så här dags på dagen. Den räcker så länge. För ett par år sedan kunde jag inte ens få i mig en hel. Larvigt. Jag tror jag ska baka något när jag kommer hem idag. Sofia bjöd på utsökta bullar igår. Man tackar. Manligt av dig. Idag har jag även på mig en trendig DHL tröja, för att det är svinkallt där vi sitter p.g.a lagret som har garageporten öppen för alla leveranser. Den är knallgul, knallröd och mörkblå. Skitful. Men varm. En sak ska du ha klart för dig. Mina frysta matlådor är så jävla äckliga. Hur kan man få sälja något dylikt? Det borde inte få klassas som mat.

Jag vill ha mera kärlek.

Kommentarer
Postat av: H

hehe, jo dom e väll egentligen ingen hit, men man vänjer sig att äta uppvärmdmat med noll i näringsinnehåll.

2006-09-10 @ 13:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback