I min värld får jag göra som jag vill.

Åh. Tårta. Inte vilken tårta som helst. Holger fyller 60, gratulationer till honom. Samtidigt firade vi att företaget gick med plus för första gången på flera månader. Kaffe är så fruktansvärt äckligt. Jag får kväljningar av att dricka det. Men man vill ju vara lite retro när det är gemensamt fika. Jag firade något som ingen annan firade. Att jag har blivit erbjuden ännu ett jobb. På Hannahs jobb, Ica Format. Extrajobb är ju alltid bra att ha. Jag saknar ju alla små bebisar. Som Sofia får leka med nu. Leka i lekparken med min lilla kusin, och promenad med min lite större kusin. Skit it då din dumma fan. Jag önskar jag kunde skita it. Allt vore så enkelt då. Kanske för enkelt.

Bland molnen finns det hopp men på jorden står min kropp.
Och när jag vinkar ner till jorden där du står. Så finns du inte mer.

Aldrig älska dig igen?
Ja.
Bara jag får ha mitt ansikte kvar. Dolt i min älsklings hår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Våga vägra kaffe..haha.

Postat av: H

JAAAAA, grattis, grattis, grattis till dej!

Åhh de e så himmla roligt!

2006-09-06 @ 16:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback