Publicera.

Människan med ett gammelnamn kan sticka och brinna. Det är någonting som inte stämmer. Och den som jag fick betydde ingenting. Jag skulle vilja utbringa ett skål. För mig. Tack. Det passar sig inte. Riktigt. Men nästan. Du ska inte lägga näsan i blöt. Jo, det ska jag visst. Stopp.

Ett klagomål, med grund som lyder. Jävla översittare.

Där är där, där man inte är.
Här är här. där man är.
Där kan man inte vara.
Men hit kan du komma när du vill.

Vilken givande dag. Ikväll ska vi träna. Faktum är att det nästan redan är kväll direkt när jag slutar. Jag hinner fortfaranade se lite solljus nu på morgonen, men snart gott folk, är solljus en bristvara, som få kommer kunna njuta av under dagens timmar. Det borde åska och bli lite oväder snart, det är då alla ringer hit. Annars åker vi på grovjobben. Igår skulle vi skrota alla kartonger, men det var inte kartonger rakt av, i varje stor kartong ligger ett tjugotal små kartonger med stoppning i som måste slängas i den ena komprimatorn, och kartongerna i den andra. Det tar längre tid än du anar, och när man jobbar på lager handlar det inte bara om några kartonger, utan några tusen.

Jag kan inte förstå mig att jag stör mig så mycket. Egentligen borde det vara nog för mig nu. Kanske blir det, det på lördag. Hoppas det.

Kommentarer
Postat av: Fläskbalett for life!

Vi ska bli starka!

2006-09-24 @ 14:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback