Slirre.

Ibland bara kommer det inget. Ur mig.
Jag måste ge lite kredit till min kloka lilla kusin som utmärkt formulerat just så jag känner med min tid. Den bara far förbi samtidigt som den sniglar sig fram. Jag har all tid världen, men jag hinner ingenting. Fel på min prioritering och organisation. Jag måste börja planera. Jag vill hinna träffa min älskling mera, hittills kan man räkna våra promenader på en hand. Skäms på oss. Jag vill träna mera. Jag vill bli stark. Så att jag kan klara mig själv. I min hjärna. Som är dum ibland. Nu är det nog. Jag visste det hela tiden. Jävla människa med gammelnamn. Kan du förså att du äcklar mänskligheten? Nej, det kan du inte. Och jag har så bra självkänsla att jag inte behöver tycka illa om någon annan eller prata illa om någon. Jag är mig, jag är ändå bäst. Så jag skiter i allt dumt som sagts och gjort. Jag vill veta sanningen bara. Nu vet jag. Tack. Dumhuvuden. Två dagar. Jag fryser, fast jag har tjocktröja och fleecetröja över det.

Helgen är förbi. Borta och glömd. Fredagen var vi ute och åt på Tgi Friday. Gott med lugn. Lördagen var dessto mer fartfylld. Min "kurs" som jag betalat en förmögenhet för som kan jämföras med plask och lek. Jag har lite dåligt samvete för att jag sket i den andra dagen. Men man ska inte göra något som man inte vill. Inte av sånna där frivilliga saker i alla fall. Men är det alltid så? Jag ville inte sitta och hacka tänder och bli döv av allt skrik i en ishall när man redan har ont i huvudet. Jag hade inte velat det i alla fall, ska man göra det i alla fall då? För att vara snäll. Det är min filosofi. Man kan inte göra som man vill, man måste tänka på alla andra. Jävlar. I alla fall, lördagen spenderade jag som sagt på inredningskursen, där vi skulle rita upp våra hus. Ja, men det är klart jag har ett hus. Inte. Falsk marknadsföring för fan! Ingen som helst teori, bara klipp och klistra och skryt om hur fint vi har det hemma. Gay. Brassa hem, äta köttfärssås köttfärspaj och kräftor samtidigt, och sedan till Tantogården. 30-årsfest i en liten stuga där temperaturen var skadligt het. Bajamajor. Fri sprit och taxi hem. Slips och kalasbyxor. Kvällen kan klassas som fasligt kul. Natt med knäppispunkare. Söndagen, bakispizza och vila, glass, vindruvor och tv. Idag, jobb. Gay att min glass är borta.

Hade jag dina vingar, då flög jag min väg och försvann.

Klart slut, varulvstjut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback