Connecting People.

Swing JacketApple Cami

Jag behöver en vår och sommar jacka, som inte är så varm. Om den där gröna jackan skulle finnas i vitt, vore den tagen. Utan tvekan. Men icke, bara i jättegrön och jätteblå. Typiskt. Linnet fick hänga med som moraliskt stöd. Båda kommer från
Topshop. Javisst. Helgen har inte haft katastrofväder, som alla förutspådde. Det har varit fint på många sett och vis. I fredags blev det några saker som fick följa med hem till mig. En klänning, och ett par skor bland annat. Vi bestämde med hjälp av biobiljettfösäljaren att vi skulle se The Number 23. En mycket bra, men otäck film. Det var otroligt nog helt normalt att se Jim Carrie, spela en vanlig, om något psykiskt störd roll. Sedan bar det av till gosisen, och tillsammans med alla andra grillade vi hemma hos Johan på Lidingö hela lördagen. Det var en mycket skaplig kväll, med knasiga hundar och många som var tröttisar. På söndagen beskökte vi IKEA och snälla jag hjälpte till att skrubba ett garage som inte går att få rent. Godmiddag. Godnatt. Nu är det måndag igen. Det blir alltid måndagar, hur man än bär sig åt. En mardröm kom, jag har glömt bort hur otäckt det är. Det händer på sällan. Jag blir helt apatisk i mina hemska drömmar. Usch. Jag tänker inte berätta vad den handlade om, bara att det kommer hända på riktigt. Det är jag helt säker på.

Varulvstjut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback