Frågetecken.

    
Platt AnkelremPlatt Ankelrem


Jag vet inte riktigt men jag var på vippen att köpa något av dessa par sandaler. Men jag kunde inte bestämma mig för vilket. Som vanligt. De kommer från Skopunkten, där man kan köpa tre skor och betala för två. Men är det inte lite överdrivet att köpa två likadana skor med olika färg, bara för att man får ett till par gratis. Jo. Jag hittade inga andra skor som var fina för den delen heller. Nej, det gjorde jag inte. Dessutom kostade de 249:- styck. Jag nöjer mig med chokladbollar istället. Igår var ingen bra dag. Då är det bra när man får sitta och nörda helt själv. Ja. Jag lagade till och med mat i min ensamhet. Den varade inte hela natten och i morse var vi ett steg närmare det som en gång varit. Men väldigt få saker kan bli som det en gång varit.

Stopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback