Frihet.

Bunny V Neck TBirds Applique Tee


Hur ska jag sammanfatta mitt försvinnande under påsken. Med myspys, godis och kalasande. Det finns inget skönare än att vara ledig länge. Kärlek vinner. Landet har varit ett resmål tillsammans med frugan. Tillsammans med samlad släktstyrka åt vi oss mätta av ägg, sill och annan klassisk påskmat. Hade en spännande skattjakt på ett bamsepåskägg. Vilken himla tur att vi hade Bella med oss, så att vi klarade det. Söto. Landet är lite underskattat i mina ögon. Det var skönt att vara där, och spela Cluedo, Alfapet och Krocket och Badminton i friska luften. Vi brassade med Fyrhjulingen en sväng också. Det var länge sen. Hemma bastade vi och somnade framför filmen. Så jag bör vara utvilad nu. Allt annat vore otänkbart. Som två andra saker som är för tidigt att utlåta sig om. Exlusive anmälan jag just skickade in till en Högskola. Det går säkert inte. 

Tröjor:
Topshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback