Glass.

      


Jag kan börja med de goda nyheterna. Eller jag ska försöka komma på några. Det är lätt som en plätt. Helgen till exempel har varit mycket trevligt. Fredagen var lugn, minns inte ens var det var på Tv. Förmodligen något dåligt. Lördagen: Vandring i staden med frugan. Men min lilla Gullkusin kom aldrig. Så inga vidare planer för Kina-resan. Vi letade desperat efter en uteservering att äta lunch på, men det var fullt överallt. Typiskt. Vi hittade en klassisk grill, i skuggan. Men det mesta duger när man är så hungrig. Det är jag nu med om jag tänker efter. Men vi får gå och äta snart. Inget speciellt har jag inhandlat. En klänning som definitivt åker tillbaka där den kom ifrån, så går det när man är desperat. Det är ett väldigt groft ord. Men jag kommer inte på någonting annat. Kvällen spenderade vi hemma hos Sofies syster på stora Essingen. Vi firade tydligen 14 April. Varför man nu gör det, vet jag inte. Söndagen var det solväder och till det krävdes det glass.

Glass i stora Lass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback