Ingenting.



Ingenting faller mig i smaken helt och hållet just för tillfället. Men frukt är ju aldrig fel. Dock kanske inte med Mask i. Idag har vi för ovanlighetens skull, haft lite att pyssla med, på jobbet. Därför har jag tagit en avstånd härifrån. Jag vill inte att kärleken ska sina av slitage. Ett problem hade dykt upp, som jag fick ta hand om. Jag lade ner stor möda och mycket energi på detta problem. Våra "depåer" är hopplösa, när det gäller att hålla koll på våra artiklar. De försvinner titt som tätt och ploppar upp från tomma intet ibland. Mycket underligt. När jag sedan frågar våran master Steven vad vi ska göra med allt. Ja, då ska vi strunta i det. Skrota det, det var ändå så länge sedan. Hrm, okej. Nog om jobb. Jag hade en mycket trevlig och ganska god lunch med mina kära grannar. Klas och Hannah. Skivornas era har dragit igång, att säga att de var likbleka är väl att ta i. Men smått slitna var de i allafall. Min lilla gullkusin hade andra planer än att träna med mig, så jag gjorde lite vardagsträning. Handlade, tunga grejor, pantade massa burkar och slängde skräp. Och åt en deffarmiddag. Tonfisksallad med bönor. Eller snarare en bönsallad med smak av lite tonfisk. Det blir inget vettigt, men det är väl bra att ha. Antar jag. Ikväll ska jag hämta karln inne i stan efter en konstert. Då ska jag ha Glasskalas när jag väntar. Jaha, och nu har jag städat badrummet och fasiken vad jag är flitig idag då.

Peace ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia, still neighbor?

kom hit du bara, sa ska jag visa en varld vacker, blandande, harlig. Var ar amanda ngnstans och varfor?
Jag kom hem 05.30 idag och gick upp 07.30, varfor jo for jag ar duktig och gar i skolan. Hur lever livet i Sverige?

2007-04-19 @ 10:41:37
Postat av: Anna

tartex är en slag vegetarisk "leverpastej" som finns i olika smaker...dock brukar jag vara ensam i min omgivning om att gilla det...

Postat av: Hannahpanna

uppdatera nu!

Ska vi skolka på måndag oc vara lediga hela dagen? JA :)

2007-04-20 @ 11:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback