Mögel.



Jag har en förkärlek för regnbågar, moln, solar och andra roliga saker. Svampar och frukter. Livets goda ting. Med andra ord. Jag måste få beklaga mig. Idag är det tråkigaste dagen på väldigt länge. Jag sitter helt ensam här. Ingen levande varelse så långt ögat kan nå. Förutom Holger som kommer in lite då och då, för att svära och klaga på hur tråkigt det är. Maria är hemma och kurerar sig. Hoppas, hoppas att hon kan komma imorgon. Annars blir det ohållbart när ingen ringer, förmodligen har alla tekniker påsklov nu. Man vet aldrig. En Selektamaskin har de snälla små liven ställt upp i Matsalen. Med massa gott i, chokladkakor, godispåsar, små bakverk och drickor. Så funkar den inte!

Tortyr.

Kommentarer
Postat av: Hannahpanna

Jeppsica liten då, slå mig en pling så kan jag underhålla! =)

Jag har hittat jordens finaste bikini med regnbågar och stjärnor och sånt. Jättesöt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback