Mossa.

Igår var jag på ett väldigt konstigt humör. Allting blev bara fel. Hemma känns inte som hemma längre. Det är alltid hemma, så klart. Men mitt rum är så främmande. Det finns ingenting att göra där. Det är kallt och kalt, stökigt och alldeles för rent och opersonligt. Jag bara gick fram och tillbaka, hit och dit. Sitter och stirrar i väggen och läser i min dåliga bok. Jag vill inte ens veta vad som kommer hända i den. Den är för jobbig, alla bara slåss och är elaka. Ingen förstår någonting. Skitbok. Men det somnade bra i alla fall. Men det betydde att min plan föll i Kras. Jag hade planerat att gå till jobbet, eller gå till stationen, för att ta tåget till jobbet. 50 minuter ska det ta. Men man får nog räkna med lite till, för den informationen är tagen från min optimistiska mamma. Det ska tydligen vara bra att gå ut och gå på morgonen. Så varför inte. Jag ska träna idag, så det är inget att deppa över. Det får bli en annan dag. Ugglan som ni förhoppningsvis kan se, kommer från Forever21.

Tack och hej.
Leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback