Näbbgädda.


En liten kyckling, så här till påsk får vara med mig att önska Glad Påsk. Jag vill inte göra det själv. Bortse från det arga ansiktsuttrycket på honom/henne. Det är svårt att avgöra. Har kycklingar ett ansikte ens? Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Äta sånt som hör påsken till förmodligen, på landet. Är jag rädd för. En liten anekdot bara, jag var och tränade igår. Helt själv på eget bevåg. Det ska vi minnas till lämpligt tillfälle. Annars är mitt liv just för tillfället väldigt händelsefattigt. Jag har gjort en enorm insats till mina framtida studier. Ringt KTH för att få lite info. Bara namnet är avskräckande. Men det var ingen som hade tid, med mig. Men jag ska nog inte ta det personligt. Det är säkert underbemannade så här på Skärtorsdagen och allt. När alla flyger till Blåkulla. Eller är det på Påskafton. Det är mycket jag inte har så mycket koll på. Om jag ska vara ärligt. Det var ett bra tag sedan jag var en Påskärring. Dan gör en god insats idag och köper hit pizzeriamat. Jag ska väl inte vara oartig och skryta, men vi har faktiskt lite påskgodis här på jobbet. Det ni. Det är najs.

Jag har skrivit ord med Påsk i åtta gånger i det här inlägget. (Inklusiva detta)
Ta det med en nypa luft, så går det säkert bättre.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback