Nej!

Jag vet ju inte. Jag har ingen aning. Idag har jag faktiskt tittat, ganska mycket. Ett framsteg. Det kan nog bli rätt kul. Jag kan lika gärna ge upp tanken på att fly från verkligheten, med ett jobb med fasta tider, månadslön, flextid och ingenting att göra. Mina Sötebrödsdagar är som sagt över. De kan jag blicka tillbaka till senare, kanske sucka lite och tänka på varför jag inte tog det på allvar. Det var bättre förr. Man måste veta så fasligt mycket nu. Jag vill att folk ska välja och tänka åt mig. Jag bryr mig inte så mycket om vad jag gör. Bara jag slipper välja. Det går inte att smita undan. Nej, det löser sig. Jag ska inte vara neggig, trots att jag influeras av den attityden. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback