Ögonsten.



Idag har varit en lätt omtumlande dag. Jag hade raggat upp en RejserBil och skulle luncha med Frugan och Hugge-Bebis i Centrum. Men så blev inte fallet. Storbilen är väl i trotsåldern och ville inte fungera och (min) bil fick bli en nödbil, och lunchen fick bli nödinställd. I god tid. Men jag hade med mig mat, lagad av the "Mästerkock". Mig. Så det var ingen Smärre fara. Jag ska hälsa på ikväll och vinna den förlorade tiden. Hoppas att det blir en MysPys-kväll bara. Speciellt vid middagen, då jag ska möta en av mina Största konkurrenter i ProjektBostad. Men vi ska inte disskutera jobb, det hör inte hit. Jag vill inte. Mina ögon kunde inte ens se slutet av den "otroligt intressanta" dokumentären om Staden-som-inte-finns, i Ryssland. Tänk att bo i en helt övergiven stad, där det inte finns en kotte. Ingenting. Trist minst sagt. Men det gjorde de i alla fall, och de verkade inte överlyckliga över det precis. Otäckt land, tycker jag. Men jag har å andra sidan ingen annan uppfattning än gråa bilder, dokumentären på ettan igår och filmen Lilja 4-ever. Den gav inte ett speciellt positivt intryck, vad jag minns. Sak samma. Jag behöver förhoppningsvis inte åka dit om jag inte vill. En knasig (läs; dum) sak som jag inte tänker grubbla mer över, inträffade strax före lunch. Jag har ingen kommentar om det.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Number 15

Hej du! =)
Jag slutade mitt i natten, men nu i veckan kan vi kalasa, tårta kanske?
Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback