Övervakning.

Tiny Charm Drop Bracelet

Det blev ju ett väldigt långrandig inlägg tidigare idag. För att uttrycka min förvåning. Sånt händer ju bara inte. Nu ska jag lätta upp stämningen lite. Jag har varit lite disträ, i min egen värld idag, förmodligen tack vare sömnbrist. Men dagen har varit ovanligt bra. Våran "kära" Teamleader var nämligen hemma och vabbade. För er som inte kan Kontors-Termer betyder det Vård Av sjukt Barn. Men hon verkade inte ägna sig åt sin lilla son. Nej, hon var inloggad hemma och tittar hur det går för oss. Håller koll på hur många Ordrar det kommer in, att vi skriver ut alla Lagerpåfyllnader och ringer om alla Backorders. Det påminner hon mig tydligt om, och betonar att hon vill att vi ringer direkt om det blir problem, så att hon kan ringa hem sin man och komma på studs. Jag och alla andra har tydligen blivit inkompetenta för våra arbetsuppgifter sedan vi fick en Teamleader. Typiskt. Hoppas att ingen tar skada av detta, jag vill ju bara framhäva hur lyckligt lottade vi är. Stopp. Lunchen spenderade vi vid våra skrivbord, mycket hemtrevligt. Till fika, till minne av Dan som slutar och försvinner, fick vi Vaniljlängd och Toffeé. Najs. Nu är det kväller snart och jag ska hem till Frugan på middag, sedan får vi se hur länge jag orkar hålla ögonen öppna. Imorgon ska jag supa mig. Det är dags för det.

Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback