Saknad.

Printed Border CamiBow Point Shoe

Jag börjar med allt det positiva. För min känsla just för tillfället är: Glad. Tack och Lov. För igår kändes det som jag hade haft sju svåra år. På nacken. Men vädret idag kan väl pigga upp vem som helst. Då skulle väl dessa plagg passa sig. In i bilden. Om man har råd. Allt kostar ju mer eller mindre skjortan på TopShop. Eller om man har tid, som jag aldrig har. På vanliga dagar. Vi ska ju jobba, jämt. Blä. Efter jobbet däremot har jag massa tid, till dig. Som inte du har, och jag vet inte hur jag ska klara det. Kan man klara det, om man inte har en aning om hur man ska göra? Jag förstår inte, hur allt kan rasa samman, när man som mest trodde att allt är som det ska. Det finns ingen grund. Bara ett gap. Nu kom de dåliga nyheterna fram i alla fall. Som vanligt. Vi ska i alla fall äta goda Pastasallader idag.

För det ända som är bra,
är min Hemlighet.

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Klänningen är jättefin åtminstone :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback