Smörfluga.

Idag funkar det inge bra. Jag väntar mig något mer än det här. Av allt det vackra i Misär. Kanske. Men det får väl duga. En dag som denna. Gårdagen ägnade jag åt att spatsera en långprommis, med Nova, Söthund. Vi sprang och lekte, kastade pinnar och bollar. Hela vägen. Hon är så hysteriskt glad. Det är väl forhoppningsvis hundar i allmänhet, som är i sina bästa år. Jag förstår ändå inte hur man kan ha så mycket överskottsenergi. Det skulle ta kol på mig. Jag somnade väldigt gott som jag gjorde. Efter grillad kyckling och potatissallad. En favorit, dock inte i repris. Det var hur länge sedan som helst, sist. Men nu börjar det. PickNick-mat. Hannah bjöd på glass. Tack.

Ikväll ska jag träna. Hoppas med någon rolig. Jag har goda äpplen här, så jag behöver inte svälta. Det blir lunch på ett utehak idag. Undra vad? Outsiders var mycket otäckt igår. Det finns så många hemska sjukdomar. Jag tror jag ska skona er från den faktan. De kalladas för Fjärilsbarn, för deras hud var så känslig att den fick blåsor och ramlade av. Aj.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Secret number 15

Mycket mysigt igår! Borde även det göras till en tradition!

2007-04-17 @ 11:25:30
Postat av: Maria

tack för inläggen.. du har record i min gästbok hahahaha kul dag idag va? INTE ;-P

2007-04-17 @ 16:07:54
Postat av: sofia

Hej älskling! synd att du var så otaggad på träning när det väl kom till sak, men som sagt vi får ta en vänta på gymmet imorrn och sedan core på torsdag! låter iaf soma tt du hade en underbar dag igår och ja tycker du e duktig som kom ihåg at ta med äpplen dagen till ära ;)
att ta det till helgon istället blir perfa!
vi får höras. massa pussar!
gullkusinen din ;)

2007-04-17 @ 20:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback