Sötsaker.


Igår fick vi tårta på jobbet. Smaskigt. En princesstårta och en med blåbär. Men det gör ingenting. Jag var ju med sällsynta Hannah och tränade. Sprang och sprang, så att jag har ont i benen idag. Men det är säkert nyttigt. Den här tårtbiten ser också ganska god ut. Tro mig, jag kan tårtor. Inklusive Smörgåstårtor. Det är dock ingen riktig tårtbit, ett tränat öga kan se att den har en litet fingertag för en nyckelkedja. Så att det är en liten sak, som man kan ha saker i. Från
Fredflare. Det är så mig, jag vill ha allt där. Men att beställa saker från hemsidor är ju tydligen inte min grej. Synd




Mera Godsaker. Fast detta är Suddigummin. Kan man inte tro. När jag var liten samlade jag på sudd, då hade dessa varit himlarikerts samlarobjekt. Jag hade nog runt en tvåhundra stycken. Bara fina, osuddade sudd. Bräck det om ni kan. Jag börjar bli jäkligt hungrig nu. Av alla bakelseimitationer. Apelsinen hjälpte föga. Men vi ska äta lunch ute idag. Det hjälper.




Gott.


Kommentarer
Postat av: den sällsynta Hannah

haha hej jag har ont i benen och magen, men du repris på den. Jag vill leka med dig någon dag! Vi får make it work!

Puuuuusssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback