Vänligen vänta.



Indianblommor. Mycket söta. Kan man hitta på ett linne Härifrån. Jag tror att jag ska ta tag i mitt påbörjade projekt, och måla på mina tröjor idag. Hemma hos mormor, så att jag kan få hjälp att sy. Det var ett bra tag sen, jag gjorde det. Förhoppningsvis ska jag slå slag, i en sak. Men det ska jag inte berätta om förens det är gjort. Annars blir det inte av. Igår var vi duktigta. Gullkusinen, Hannah och jag. Vi spann till Schlager, vilket inte är min typ av musik. Nästa vecka är det Rock, då ska vi bannemej gå. De kan gott ställa upp. Jag är hemskt hungrig nu.

Ps. Kocko den IVX, Vila i Frid. Frugans kära undulat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söta!

Postat av: Gullrumpa

Otroligt söt!

Jag är på fast nästa vecka va de ju inget, valborgshelvete. Men sen tggar vi :)

Puss

2007-04-24 @ 15:27:01
URL: http://rosenqvisten.blogg.se
Postat av: Hopplatanten

Jag ska till Finland på fredag- söndag annars vet jag ej, dina planer?

Puss

2007-04-24 @ 20:33:41
URL: http://rosenqvisten.blogg.se
Postat av: fröken neggig

jag tror Kocko verkligen skulle uppskattat att du hyllade honom i din blogg. Det värmer. Tack.

2007-04-26 @ 20:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback