Vattenpöl.

I min Sinnesförvirring hann jag aldrig skriva om min helg. Som var så trevlig så. Speciellt fredagen. Jättegod middag: Scampi-Pastasås och MarängSvisch hemma hos det före detta FödelsedagsBarnet. Gott. Till det försökte vi dricka, snudd på odrickbart Bläbärsvin, trampat av ingen mindre än Sörab. Vi höll oss till dunken och hamnade på Lehome där vi snubblade på mållinjen med några minuter och fick betala dyra inträdespengar. Mest tack vare den idiotiska inträdesvärden. Mina fötter tog stor skada och sista stunden satt vi och tittade på en B-kändis samtidigt som jag blev terroriserad av en mycket mystisk människa, som påstod sig vara en 21årig administrativ, högt uppsatt person på något flaschigt företag. Som såklart dels pluggade på Handels. Jo, men Tjena. Resterande på denna nattklubb var i de begynnande tonåren. Han predikade väldigt högt om att man ska leva i nuet och hur människor är, hur de beter sig, hur de tänker och tycker. Och så klart, vilka fel de alltid gör. Hur små och obetydliga alla utom han är. Jag bad honom sluta spotta på mig. Det gjorde han inte. Urk. Lördagen ägnade jag åt att göda mitt hat. En liten stund, sedan hade jag massa roligt för mig. Bland annat fika, bio, MysPys och annat trevligt sällskap. Det har gått mycket bra för mig. Man kan räkna mina spillda på en hand och du kan fara åt helvete på din fula Pidestal. Kato.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback