Vattentank.



Jag känner mig som en Guldfisk idag. Bara simma runt, runt och inte gör någonting vettigt alls. Sen har jag ju lika dåligt minne som en fisk också, men det är inget nytt. Däremot finns det saker jag aldrig glömmer. Som Herr Osmart ofta glömmer. Det gör mig så irriterad. Men jag kan inte sitta här, med människor en meter i från mig, och frusta ut min aggrission. Det kan lika bra falla samman nu, när man insett att det är så rätt. När man inte känner någon som helst oro för framtiden. Trygghet vs. Panik. Vem vinner detta slag. Det är fritt fram att slå vad.


Harmoni
.

Kommentarer
Postat av: hannah

hej igen bara så att du vet så kommenterade jag det förra inlägget :)

2007-04-11 @ 17:21:07
Postat av: UmmaGumma

Guldfiskar är oxå värda ett fint liv, tänk på det :)

Postat av: Jessica

UmmaGumma: Så klart. Men de har inte så mycket vettigt att göra, förutom att simma runt, men det är säkert hemskt harmoniskt och trevligt. Jag skulle inte banga på att bo i ett akvarium. Härlig miljö:P

2007-04-12 @ 08:33:03
Postat av: nr1mary.blogg.se

hej bruden.. jobbar du? jag vill oxå jobba.. vaknade för en stund sen. Har fortfarande ont i magen och INGET hjälper. men vad gör det... har du roligare idag? händer det något kul där?

2007-04-12 @ 12:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback